onsdag, juni 14, 2006

sjonglering er gøy

det er utrolig gøy å sjonglere! særlig når man klarer noen.. så noen fler.. så enda flere. men nu har jeg mistet sjongleringsballene.. og det er litt frustrerende, for det hadde vært så bra å sjonglere litt i pakkingen. forresten utrolig mye ting man har.. huff, hvorfor kaster man bare ikke tingene som man alikavel ikke bruker. det opptar jo bare plass. så er det mye å drasse på fra plass til plass..

får vel lete litt mer etter sjongleringsballene. har lest om noen triks jeg skal prøve på

www.sjonglering.com

8 kommentarer:

Ann-Mari Andersen sa...

når kommer du hjem? kan du kjøpe noe uteblomster til meg.... stemor og litt anna? så man får litt sommerstemning her... så vi kan drømme om sommer..

Unknown sa...

mamma kjøper blomster på mandag. da kommer jeg også hjem. nu skal jeg olje plattingen og vaske rundt..

Unknown sa...

hehe.. nå er jeg registrert som arbeidssøker på aetat. må sende inn meldekort og sånn.. hehe.. men dette for å få nedbetalt studielånet. man må jo være registrert for å få det nedbetalt. hvis man jobber 50 prosent, må man stå som arbeidssøker de resterende 50.

jepp, da har jeg gjort noe fornuftig idag.. hehe

Ann-Mari Andersen sa...

gratulerer og velkommen inn i de voksnes rekker:) og den virkelige verden... hehe...den glade studietiden er over og alvoret bynner....

Anonym sa...

de ligger i bokhylla, sara

Unknown sa...

har funnet dem nu, lisaflisa! :)
takk for at du har lært meg å planlegge litt bedre.. det er så gøy å se det jeg har lært av deg.. i praksis. :P

solskinnsbloggen sa...

Hei og hå. Nå har jeg faktisk sett deg sjonglere på ordetlig. Og det var artig. DU er jo kjempeflink.

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon