lørdag, mai 19, 2007

17.Mai




7 kommentarer:

Anonym sa...

hei sara
synes du e flott i kofte!!

Anonym sa...

Hei jeg var ogaå i oslo kan du ikke sette bilde av meg inn......

mamma

Unknown sa...

kjære lille mammaen min, vil du også være avbildet på bloggen min?! så koselig! kan se om jeg får det til. vi har ikke internett hjemme mer.. det var kjempekoselig å ha deg her mamma!!! takk for at du kom på besøk!!

koselig at noen synes jeg er fin i kofte da :)

Anonym sa...

så fine 17.mai bilder. særlig det bildet av deg! må være en flink fotograf som har tatt det. hehe :)

Anonym sa...

Ser ut som du koset deg 17 mai, jeg så også barnetoget i Oslo, og tru det eller ei alldrig sett det før, russetoget mange ganger men ikke barnetoget.

Hilsen

Tor Erik

Unknown sa...

ja, det var en skikkelig bra fotograf!!! :) takk

Ellen Cecilie Triumf sa...

hei sara!sant oslo 17.mai e naakka anna e kauto.. hehe. Kjedelig at jeg ikke var der.. menmen.
;)
du maa nu oppdatere bloggen din oftere!:) e innom anna hver dag..!