


så har jeg nu gjort det også :) denne helgen har vi vært en gjeng på fem fra klassen min på tur i år. pluss at det kom noen til, og vi ble kjent med enda flere folk. :)
har hatt en knallkoselig helg! vi bodde på en hytte midt i skitrekket! så det var bare å gå ut av døren, og noen meter til, så var man i bakkan. men jeg som er vokst opp på flate finnmarksvidda, turte ikke å stå nedover.. :) hehe.. det ser jo skikkelig skummelt ut! men det er sikkert ikke så skummelt da, for den miste vi så på ski, kan ikke ha vært mer enn fem år gammel! kult altså!
jeg var litt flik da, to dager på rad gikk jeg opp bakken, til fots!! det tok 35 minutter å gå. den andre dagen tok jeg en kompis og rompakebrett med, så akte vi ned. det var skikkelig gøy. men da jeg fortalte dette til noen andre venner (ikke føl deg troffet nå), så bare lo di av meg :) meg jeg vil påstå at det går ann å ake med rompakebrett i en slalombakke :) men man er skikkelig våt når man er nede :)
jepp, men nu skal jeg gjøre siste finpussen på noe som snart kommer ut i bokform. en bok om Guds kjærlighet. :)
jepp, vi høres!
bare tre dager til jeg er i finnmark!!! :)