tirsdag, november 14, 2006

besøkstider :)

hallo folkens :) nu har jeg besøk av min kjære søster. hun har vært her noen dager nu, og det er så koselig å ha henne i nærheten. pappa kom også nedover i går, og han hadde med forundirngspakke fra mamma :) mamma vet virkelig at jeg er en sukker-moms.. så hun hadde sendt med masse godteri, koselig kort og en jegergrytepose :) takk mammaen min!!!

pastor åges seminar begynner i kveld (tirsdag) og varer til fredag. temaet er "Bibelens mysterier", så dette blir spennende! les mer på www.oks.no

en anna ting som vi har lært på skolen, og som er så bra! er at vi aldri er alene.. :) om man har besøk eller ikke :)
der hvor jeg er, er det bestandig fem personer :) meg, gud, jesus, den hellige ånde og engel/engler. :) der er så bra!!! tenk på det. (så mamma: ikke bekymr deg for meg, jeg går ikke alene :) hehe )

god klem til alle!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hils til søstern, er det noe ny CD på gang? Du er så fling til å uttrykke deg på bloggen din? Og en forundringspakke fra mor må jo være bra. Ha en fin dag.

Klem

Tor Erik

Anonym sa...

Ja det er bra jeg er ikke alene hjemme jeg bare vet at jesus er her.
Så fine møte det var i går på oks,
du var så flink og rolig...ja du er jo bare den du er Guds ambasadør.

Fint at pappa er der, for bra undervisning.

Men noen må være her også . Vi har hatt bønne vandring i dag, det var nødvendig det viste vi bare.

Hils pappa

Klem fra mamma

Unknown sa...

hei tor erik.
jepp, ny cd i gang. ho har vært i studio i dag, og sunget litt.. så den kommer vel før påske en gang.
:)

ha en fantastisk dag!
sara

Unknown sa...

heia mamma!!

ja, det er bra å ha pappa på besøk! nu har jeg bakt brød til han :) De er i ovnen nu..

glad i deg!!!
god klem

Ann-Mari Andersen sa...

hei.. endelig hjemme igjen. borte bra med hjmme best... vet du søster, det var seriøst godt å komme hjemm. har hatt fine dager sørpå. mye bra og ny forkynnelse... mye å tygge på. og jobbing med cd'n min. artig å bli kjent med så mange folk både i klassen din og andre. supre dager. lærerrikt og spennende.... men du verden det var godt komme til frisk kauto luft... æ e definitivt SAME!! HEHEHEH

Henning Lunde sa...

Heya Sara Victoria! Hører det er bra møter i OKS. Det er veldig fint.
Håper alt står bra til med deg.
Håper du også leser på bloggen min.
www.kautokeino-misjonen.blogspot.com
Hilsen Henning:-)