mandag, november 20, 2006

pysj-dag

hehe.. idag har jeg gått i pysjen i hele dag! :) det er så digg altså!! bare sose rundt, spise potetgull, strikke på skjerfet mitt, rydde litt, svare mailer, lese litt og bare nyte livet. deilie å ha sånn skikkelig daffedag!! :) nam!!

men nu bør jeg vel egentlig legge meg.. men jeg må ha på sengtøyet mitt.. som jeg venter at skal tørke.. hehe..

jada.. ellers er jeg klar for en ny uke! gleder meg allerede til skolen i morgen! hei, en ting til, den nye telefonen min skåra høyest på tv2s forbrukertest!! :) hehe.. jeg er kjempefornøyd :)

pysj-dager er herlig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det høres deilig ut da, godt at du koser deg, det er viktig å ha slike dager da en kun tenker og gjør små ting. Ha en fin uke.

Klem

Tor Erik

Anonym sa...

Hei på deg min kjære datter. du er vel som din mor som ogso kan gå i morgen kåpe halve dagen.

I dag er det så fint ute, skikelig julestemning rim på trærne og bar 5 kuldrgrader.
Jeg syns denne tiden er fin, savner ikke solvi er jo vant til å ikke se sola fra 26 nov. og til 17 jan.
Og det kaller søringene mørke tid, nei de vet ikke hva dem snakker om.

Jeg har vært ute å spaset litt er jeg ikke flink det syns jeg sjøl.

Nei nå må jeg vel legge meg snart ,du må også sove godt..

Takk Jesus at han har frelst oss og bevart oss.....gud er bare god.

Hils de andre jentene.

Klem fra din kjære mor

Anonym sa...

hei hei på en snei. du har det bra lese æ. det e bra!!!

æ har vært på jobb i 15 timer de siste døgnet.. jesp!!!! e bare trøtt... rart med det kor skippertaksmenneske æ e... men trur æ har gjort jobb for uker fremover...hehe..... effetiv iallefall.. ska opp igjen om 5,5 time, på jobb..så kan æ bynne tenke på juleferie! juhuu:) natta kjære deg. gla i deg!!! am

Ann-Mari Andersen sa...

heia
håpe du har det fint sørpå. vi savne deg masse...hulk.... glede oss til du kommer hjem til jul... ungan prate masse om deg..nu e det bare 3 uka igjen til du e hjemme:) natta lille deg. gla i deg, og æ vil deg bare alt godt i verden. du e min kjæreste, snilleste, søteste, hærligste, mest hjelpsomme, omtenksomme søster. ingen e som deg. husk det. og om noen prøve si no negativt til deg ska du bare lukke ørene. du så så dyrebar og verdifull
nattaklem fra meg