torsdag, juni 08, 2006

jeg er lærer..

endelig er jeg ferdig utdanna lærer. har hatt min siste eksamen på min fem årige utdannelse idag! helt sinnsykt rart! det gikk bra da, fikk b, selv om jeg var missfornøyd med min egen innsats. jeg skal liksom være glad, men er bare helt tom, som en ballong som lufta er sivet ut av. var dette alt?! hva nå? har jo lest og pugget i mange dager, så erliksom alt bare ferdig.. hva skal man gjøre?

er jo glad også da, venter bare på svar fra samfunnsdagseksamen som jeg leverte samme dag som medieproduksjonen. hvis jeg står på den, har jeg klart å banke inn 120 studiepoeng på ett år!!! det er sinnsykt, to grunnfag! herlig! jippi!!!

okei, håper du har det bra!?
klemz

8 kommentarer:

Ann-Mari Andersen sa...

GRATULERE KJÆRE SØSTER!!! tenk 5 år slit..og lesing e over:) ja æ kan forstå at du e som e ballong... du har brukt all din energi til lesing, og du fikk B idag? det e jo sinnsykt bra. du ska være fornøyd!!!!! nu avslutte du et kapittel av livet ditt, din studietid. skriv avslutinga av den epoken og innledinga til et nytt kapittel og en ny og spennende epoke av ditt liv. du står foran nye og andre ufordringer både som lærer og menneske. husk at veien inn i fremtiden begynner med det første skrittet du tar idag. æ e stolt av deg sara, min lille søster som bynne bli stor:) og ufattelig gla i deg, husk det. uansett kor du nu ender til høsten så vet du at du har en familie som e hos deg gjennom tanker og bønner:) har du bestemt deg om du drar til kina i november? følg hjertet ditt i valg du gjør.. klem

Anonym sa...

Hei og gratulerer med vel overstått! Det må være en underlig følelse å være ferdig med utdannelsen. Bare smak på ordet, "ferdig". Men ferdig med en ting betyr starten på noe annet. Lykke til videre.

Unknown sa...

takk berit!! og takk for hjelpen, tankene du og søster har kommet med til samfunnsfagen :) hehe.. dere har jo også tatt noen poeng der :)

det er litt rart å være ferdig ja, men samtidig litt deili. deilig å slippe flere eksamener. vet ikke hva jeg skal gjøre framover.. får se om det blir jobb, misjon eller noe annet...
vi får vel ta en tur tilsverige snart?! du kommer vel på besøk?! :)

ha en fantastisk dag/kveld/natt eller morgen :)

Unknown sa...

du e bare helt fantastisk søster!! takk for all din hjelp og støtte!

det blir spent å se "whats coming next?" God knows :)

klem

Hulda sa...

Hei! Gratulerer som nyutdanna lærer! Alltid stort å få en utdannelse! :) Selv er jeg utdanna barnevernpedagog og jobber på en barneskole. Du kjenner ikke meg, men jeg fant søsteren din sin blogg via solskinnsbloggen. Ser at du kommer fra Alta, vi henta hund der i fjor vår. Fra Jøraholmen, tror jeg det het. En bichon frisè. Koselig om du kikker innom bloggen min også. :) Ser også at du er kristen, det er jeg også. Alltid koselig å finne kristne bloggere. Håper vi snakkes!

solskinnsbloggen sa...

Gratulerer så mye! Det har du fortjent. 120 studiepoeng er jo jammen to år på et år. Og enda står du der som et solskinn i Ann Mari sin blogg. Ja, dette står det respekt av. Stå på videre. Med ditt pågangsmot og din opptimisme kommer du deg langt her i livet.

Ingrid. sa...

Gratulerer!! Tenk at du er ferdig - det maa vaere en rar folelse ja... Kos deg med en velfortjent ferie! Ser jeg deg paa Toppen i sommer??

Anonym sa...

Gratulerer så mye