tirsdag, august 09, 2011

Ny høst

Gleder meg til denne høsten. Man starter liksom på nytt, når det er høst. Med nye ark og fargestifter, eller nye strikkepinner og Mariusgenser :)
Gleder meg masse til ting som skal skje i høst. Både åndelig og sjelelig. Jeg har kjøpt meg nye bøker jeg skal lese, nye cd-er å høre på, og har litt annet fokus på livet akkurat nu. Det er så spennende. Gleder meg å være mere hjemme, meg og Gud, det er godt det :)
Gleder meg også til turer ute i skog og mark, med venner og bekjente. Høsten er en utrolig fin tid å være ute å gå tur, plukke bær, og nyte den råe lufta som kommer snikende. liker høsten jeg. Sene høstkvelder med gode samtaler i sofaen, det er koselig det.

Og det kroppslige, så vet jeg ikke helt. :) Den følger vel etter, som jeg lærte en gang, i prioritert rekkefølge, Ånd, sjel og kropp :)
Tirsdag skal jeg forresten ha laksedøgn i altaelva, så da håper vi på godvær.
Ellers alt vel. lev vel, nyt livet, spør Gud, og hør fra han.
Den ene boka jeg skal lese, heter forresten "Den svakeste dør". kanskje kommer det oppdateringer her om den. da sier man vel; fortsettelse følger..

Ingen kommentarer: