onsdag, desember 27, 2006

romjul

heia alle sammen.. nå er selve jula over, og man har fått ganver, spist, hatt besøk, og vært på besøk! :) kjempekoselig det!

i går var jeg også en tur ute på konsert :) artig å se kjentfolk igjen!

jeg gleder meg masse til nyttår, for da skal jeg iverksette mine nyttårsforsett :) som i år er:
ikke spise godteri før 17. mai
trene mer
spise sundt
lese mer bra stoff (det vil da si i min herlige bibel)
og være masse sammen med Herren og venner :)

har du noen nyttårsforsett?!

klem

11 kommentarer:

Ann-Mari Andersen sa...

nyttårsforsett..jo man har vel helst det.... æ skal bli flinkere å disponere tia... sette mer pris på dagen idag...noe sånt.. ikke spise så mye gotteri...(men den bryt æ jo etter en stund). TRENE!!!!!!!!!!!!!! ha en fin romjul kjære søster. det e så fint ha deg her i kauto. at du stikk innom her med ditt blide ansikt. kos deg

Anonym sa...

Heia Sara og god romjul til deg også! Høres ut som AMA har gode nyttårsforsett, tror jeg slenger meg med på dem:)

Juleklem fra BMO

Anonym sa...

Vel overstått, så noen fine bilder av deg på din søsters side, blir varm om hjerte når jeg ser søsken som har det bra sammen. Selv har jeg to eldre brødre som ikke snakker sammen, jeg snakker og omgås med dem begge. Har ikke nyttårsforsetter jeg, men i år skal jeg ha ett. Ett møte Med Sara V. A. håper du kan hjelpe meg med det. Klem og godt nytt år til deg.

Tor Erik

Anonym sa...

et nyttårsløfte alle bør ha; "si ET positivt ord til et anna menneske i løpet av en dag......" og om det skulle komme no negative tanker..."la det bli i hodet, la være si det..." ha en fin kveld sara!!!!

Unknown sa...

heia søster! ja, det er bra å kunne ha forsett om å disponere tiden bedre! det er jo noe av det viktigste man har.

synes det er veldig koselig å være hjemme, og kunne stikke innom dere. kanskje ungene kan sove her i morgen?! eller på lørdag?!

Unknown sa...

heia berit!! koselig at du er innom siden min! søster hun bruker ofte å ha lure tanker og ideeri hodet :)så de er jeg også med på å etterfølge.

god jul og godt nytt år til deg også! artig å se deg på tv :) kjendis!

Unknown sa...

hei tor erik, god jul og godt nytt år til deg også. klart vi skal møtes nu på nyåret! det er jeg med på!
synd det med brødrene dine, men det er kanllbra at du har kontakt med begge da. og hvem vet, det kan fort snu, slik at de også blir venner med hverandre. (det kan du be om.. :) )

vi høres!

Unknown sa...

heia du anonyme :)
bra ting det der med å si et positivt ord til noen hver dag! da kan man være med å gjør mange mennesker glade og kanskje være en reddende engel i hverdagen! :) og det negative kan man holde tilbake. for det er vanskelig å få kaviaren inn i tuben igjen, etter at man har trøkt den ut...

Anonym sa...

Slanking er vel øverst på dagsorden for de fleste

Ann-Mari Andersen sa...

huff den juleferien din gikk kjapt... og nu ska du dra.... men nyhet; æ kommer til oslo i midten av januar. bor litt hos deg og litt inne i byen. noe sånt. så da e det ikke mer enn 2-3 uka til vi er hverandre igjen:)

Unknown sa...

det blir koselig at du kommer til oslo igjen! :)
velkommen til oss!

ja, julefeiringen gikk fort, men det gjør den nesten alltid.. :)