fredag, mars 30, 2007

alta

ja, da var jeg i finnamrk igjen.. har en stopp innom alta. kjempekoselig det!! det er jo så utrolig mye bra som skjer her. man blir jo helt oppmuntra!!!

undommen blir jo frelst her :) det er så oppmuntrende å høre en av de tøffe gutta fortelle om hvordan han tok imot Jesus, alene hjemme på rommet sitt. og hvordan han bare kjente en vind gå igjennom kroppen.. og at han aldri har vært så lykkelig før! tenk, når man tar imot Jesus, så faller alt på plass, for da kommmer vi dit hvor vi ble skapt til å være : i kontakt med Gud!! :)

det er så herlig!!

ikveld bærer det hjem, mamma har bakt kake til vi kommer.. :)
herlig! :)

hva skal du i påska da?!

3 kommentarer:

Ann-Mari Andersen sa...

endelig kommer du hjem

May-Grethe :-) sa...

Ja Gud hører bønn, det e ikke tvil om det. Æ kjente virkelig Guds ånd med engang når æ kom til Alta, æ ville nesten ikke fære derifra igjen. Såå hærlig!! jeg vet Han kommer snart, for å hente meg hjem :-)) hihi

Anonym sa...

Det er jo litt artig da, vi har vært i samme områdene men til forskjellig tid, var innom Kauto på fredag. Og på kvelden var jeg på konsert med Jan Eggum og Tonje Unstad i Karasjok, lørdga og søndag var det konfirmasjon i Karasjok og jeg var med, en fantastisk opplevelse. Så bodde jeg i Alta fra søn til man. og spiste faktisk frokost Jan Eggum og Tonje U. Så jeg trenger egentlig å oppleve mer i påsken. Ønsker deg en riktig god påske.

Klem

Tor Erik