torsdag, februar 07, 2008

Det er nu det gjelder!


Da er vi i Oslo igjen. Jeg er så heldig at jeg får være her med søster, og det er en ren glede! Ho springer rundt fra intervju til intervju, og jeg får stå bak kamera å se på :) hihi.. har funnet en plass hvor jeg liker meg. bak linsa .. er glad i en anonym tilværelse. idag har jeg jobbet, pluss at jeg fikk noe tid til middag med en hyggelig venn, og slitt shopping. (det ble bare en genser, men det var "bedre" enn ingenting) :)

imorgen begynner vel det å strømme på med flere folk nordfra, og det blir trivelig. Jeg håper virkelig folket er med på å stemme denne gangen, for det er jo nu det gjelder! :) Det er jo finalen!!! og vår siste sjanse til å stemme på Andagassi.. (hvis ikke vi melder overflytting til Finland før eurovisjon i mai) men uansett, så må vi jo stemme nu.. for at sangen skal komme seg dit! :)

så jeg sender en oppfordring til deg, min kjære bloggleser! vær med å stem på søster! og stem gjerne flere ganger (min tante på over 80 sa at det ikke var lov å stemme mindre enn 100 ganger :) ) så da har vi noe å leve opp etter! men en ting er sikkert, alle stemmene teller, og det betyr at akkurat din stemme teller, og kan være avgjørende :) artig å tenke det! :)

okei, det var nok for denne gang! :) vi høres straks igjen:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia! Lykke til i Oslo alle sammen.
Kos dokker, æ håpe din søster vinner.

Anonym sa...

Ikke bare norfra, men folk er sør også, jeg har vært i kontakt med vel 1000 ikke samiske bekjente, venner og venner av venner som skal stemme, det har gått ur sms`er, meil, nettby facebook osv. i alle rettninger. Selv kommer jeg til spektrum vi ses.

Klem

Tor Erik