mandag, oktober 16, 2006

Noen bilder.


Hei folkens, min kjære maskin har vært borte på overnattingsbesøk, så jeg har ikke fått oppdatert bloggen på lenge. Nu er det også lenge siden jeg har lagt inn bilder her, så nu tenkte jeg at jeg skal ta skikkelig igjen, og legge inn masse bilder, så du får sett litt hvordan jeg har det her nede. :)

okei, her er da det vi studerer, Bibelen, den kjøre gode boken, med masse gode løfter, og full av Guds kjærlighet. Det er skikkelig spennende å bli bedre kjent med hva som egentlig står i den :)

men hvordan laster man egnetlig opp flere bilder på ett innlegg?... hmm...

4 kommentarer:

Berteklubben Makelaus sa...

Det er fullt mulig å laste opp flere bilder! Berit.

Anonym sa...

Høres bra ut Sara :) Interessant å studere bibelen!
Trykk bare på "add another image" (over der kor du laste opp bilde).

Så du ringte, men kunne ikke svare da. Ring gjerne igjen når du har tid :)

Anonym sa...

Hei pa deg Sara, her kommer noen ord fra London. Artig det ene bilde du har pa blogen din om studenten og biblen. Ha en fin dag.

Tor Erik

Unknown sa...

det er så koselig når dere skriver hilsen, alle sammen! klart jeg ringer igjen evie! :)

hva gjør du i london tor erik?!

klem