torsdag, oktober 19, 2006

ny bukse :)

jeg vil utbringe en offentlig takk til min søster som i går var med meg å kjøpte bukse. hun hjalp meg å finne en bukse jeg likte, og jeg er kjempefornøyd med den. -du kunne passa å jobbe i klesbutikk også, søster :)

buksa den er i svart dongeri da, og trang nede (slik de fleste buksene er idag). den er litt lav i livet, men ikke for lav da. så har den noe krimskrams på lommene bak. det er litt gøy å pynte seg av
og til!
men nu lurer jeg på, hvordan bukse liker du? hva skal til for at en bukse er bra?

4 kommentarer:

Ann-Mari Andersen sa...

få noen til å ta et bilde av deg med buksa på da:) du var virkelig fin i den. veldig fin. men det e jo du uansett da da.

Anonym sa...

du har da alltid fine bukser du

Unknown sa...

så koselig å høre at noen synes jeg bestandig har fine bukser! :)
takk!

Anonym sa...

Jeg kjøper alle mine klær i London jeg også bukser selvfølgelig. Du blir sikkert kjempe fin i ny bukse.

Klem

Tor Erik